Welcome to Patris!

PATRIS Simple Luxury

Menu

מדיניות אבטחה

קונים יקרים!

ברוכים הבאים לחנות המקוונת של PATRIS. הלקוחות הם הדבר החשוב ביותר עבורנו ולכן חשוב שתהיו מרוצים מלכתחילה. עם זאת, ישנם כללים ונהלים המוכתבים על ידי הספקים והיצרנים איתם אנו עובדים. אז אנא קרא את הכללים האלה בעיון לפני שאתה מבצע את ההזמנה שלך. ביצוע הזמנה מהווה הסכמה מלאה שלך לתנאים וההגבלות הכלולים בו. על כללים אלו חלים דיני מדינת ישראל.

אתר זה מוגן בתקן pci-dss.

רכישת מוצרים באתר מותרת רק לאנשים מעל גיל 18.

1. זמן הספקה

בדקו את זמינות הסחורה וזמן האספקה ​​בשירות התמיכה בטלפון 0543494346. לאחר ביצוע הזמנה נשתדל לספק לכם את הסחורה בהקדם האפשרי. ניצור איתך קשר יומיים לפני המסירה לאישור. יובהר כי הרהיטים מיוצרים על ידי יצרנים בחו"ל, ובמקרה של עיכובים באספקת המוצרים מסיבות שאינן ידועות בעת ההזמנה, החברה אינה יכולה למנוע אותם. החברה רשאית לדחות את האספקה ​​ללקוחות ב-10 ימי עסקים נוספים. במידה והריהוט לא יסופק לאחר תאריך זה, הלקוחות יכולים לבטל את ההזמנה ולקבל החזר מלא. במידה והמוצר קיים במלאי ומוכן למשלוח, ייתכן שהוא יגיע לפני זמן האספקה ​​הנקוב באתר.

2. שירות לקוחות.

שעות פתיחה מדי יום (כולל שישי ושבת) מ-10-00 עד 18-00 בטלפון 0543494346 או במייל: patrispartner@gmail.com

כדי ליצור קשר עם התמיכה, אתה צריך את השם המלא ומספר ההזמנה של הלקוח.

3.ביטול ההזמנה.

ללקוח הזכות לבטל עסקה שנרכשה בהתאם לחוק הגנת הצרכן לא יאוחר מ-14 ימים מיום הרכישה או קבלת הסחורה.

במידה והזמנה תבוטל עקב פגם או אי התאמה להזמנה, המוצר יוחזר למחסן על חשבון החברה. ניתן להחזיר את מלוא סכום הסחורה ששילם הלקוח. כסף מוחזר לצרכן תוך 14 יום ממועד קבלת הסחורה במחסן.

אם תבוטל העסקה, שאינה קשורה לפגם או אי עמידה בהזמנה, החזרת הסחורה למחסן תתבצע על חשבון הצרכן או בעצמו. הכסף ששולם על ידי הצרכן עבור המוצר עצמו יוחזר במלואו בניכוי עלויות המשלוח.

4. משלוח רהיטים.

בנוסף לתשלום עבור הרהיטים, הלקוחות ישאו גם בעלות הובלת הרהיטים על ידי החברה וכן בהרכבה בהתאם למחירים המפורסמים באתר. במקרים בהם ניתן לספק רהיטים עד בית הלקוח רק בעזרת מנוף, עלות השכרת מנוף תשולם על ידי הלקוח. בבניינים בהם אין מעלית, מעל הקומה השלישית, ישלמו הלקוחות עבור תוספת קומה.

5. אחריות לריהוט

החברה אחראית לרהיטים שיסופקו על ידה או על ידה תוך 12 חודשים. רק ממועד מסירתו לבית הלקוח בצירוף חשבונית מס או טופס הזמנה המאשר את רכישתו מהחברה. חתימת הלקוח על החשבונית ביום קבלת הרהיט פירושה הסכמתו לכך שקיבל את הרהיט במלואו. החברה אינה אחראית אם לא נעשה שימוש ברהיט לייעודו. האחריות תינתן לריהוט הממוקם בכתובת המצוינת בטופס ההזמנה.

הלקוחות ישאו בעלות הובלת הרהיטים למחסני החברה לצורך תיקונים. החברה תפעל לפי שיקול דעתה הבלעדי לגבי בקשה להחלפה או תיקון של רהיטים עקב ליקויים שנתגלו במהלך תקופת האחריות. האחריות אינה כוללת: נזקים עקב שימוש לרעה, חתכים, משענות ידיים שבורות שנגרמו מרשלנות. ניקוי לא תקין של המטלית שלא בהתאם להוראות היצרן. תפרים שנקרעו עקב מתיחה של העור, וסדקים בעור כתוצאה מחשיפת יתר לשמש.

6. פרטיות

PATRIS Store לא תשתף מידע אישי מזהה עליך עם צדדים שלישיים, למעט חברות כרטיסי אשראי.

במהלך תהליך הרכישה מסופקים פרטי הלקוח וכן פרטי תשלום לצורך מימוש ההזמנה. פרטי התשלום יימסרו בטלפון או ברכישה באתר או ישירות מול צוות האתר. צוות האתר מתחייב בכל עת להקפיד על סודיות ושמירת פרטי העסקה של הלקוח, אשר לא ישמשו לכל מטרה אחרת מלבד אמצעי הרכישה של הלקוח המתבקש למסור נתונים אלו. מידע על תשלומים אינו נשמר במערכת האתר.

שיהיה לך קניות נעימות בחנות PATRIS