Welcome to Patris!

PATRIS Simple Luxury

Menu

תקנון

לקוחות יקרים!

ברוכים הבאים לחנות המקוונת PATRIS. לקוחות - זה הכי חשוב לנו, אז קודם כל חשוב שאתה מרוצה. עם זאת, ישנם כללים ונהלים המוכתבים על ידי הספקים והיצרנים איתם אנו עובדים. לכן, אנא קרא את הכללים האלה בזהירות לפני ביצוע ההזמנה. ההזמנה היא ההסכם המלא שלך עם התנאים וההגבלות הכלולים בו. כללים אלה כפופים לחוקי מדינת ישראל.

אתר זה מוגן על ידי תקן PCI-dss.

רכישת מוצרים באתר מותרת רק לבני 18 ומעלה.

1. מועד מסירת מוצרים.

זמינות הסחורה וזמן האספקה, ציינו בשירות התמיכה בטלפון 0543494346. לאחר ביצוע ההזמנה ננסה לספק לכם את הסחורה בזמן הקצר ביותר האפשרי. יומיים לפני המשלוח, ניצור איתך קשר לקבלת הסכמה. יובהר כי הרהיטים מופקים על ידי מפעלי היצור בחו''ל ובמקרה של עיכובים במסירת מוצרים מסיבות בלתי ידועות בעת הזמנת החברה לא ניתן למנועם. החברה יכולה לעכב את המסירה ללקוחות למשך 10 ימי עסקים נוספים. אם הרהיטים אינם מסופקים לאחר תום תאריך זה, לקוחות יכולים לבטל את ההזמנה ולהחזיר את כספם לחלוטין. אם המוצרים נמצאים במלאי ומוכנים למשלוח, הם יכולים להגיע לפני זמן המסירה שצוין באתר.

2. שירות לקוחות.

שעות העבודה היומיות (כולל שישי ושבת) מ 10-00 עד 18-00 בטלפון 0543494346 או שאתה יכול לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני: patrispartner@gmail.com

כדי ליצור קשר עם התמיכה, אתה צריך את שם הלקוח המלא ואת מספר ההזמנה.

3. ביטול ההזמנה.

ללקוח יש זכות לבטל את העסקה שנרכשה על פי חוק הגנת זכויות הצרכן לא יאוחר מ -14 יום ממועד רכישת או קבלת המוצר.

אם תבטל הזמנה הנגרמת על-ידי פגם או אי-התאמה בהזמנה, המוצר יוחזר למחסן על חשבון החברה. הסכום המלא עבור המוצר שהלקוח שילם מוחזר. הכסף מוחזר לצרכן תוך 14 יום מיום קבלת המוצר למחסן.

אם תבטל עסקה שאינה קשורה לפגם או לאי-התאמה של ההזמנה, המוצרים יוחזרו למחסן על חשבון הצרכן או על ידו. הכסף ששולם על ידי הצרכן עבור הסחורה עצמם מוחזר במלואו פחות עלויות המשלוח.

4. משלוח של רהיטים.

בנוסף לתשלום הרהיטים, ייטלו הלקוחות גם את עלויות הובלתו על ידי החברה, וכן את ההרכבה, בהתאם למחירי המפרסמים באתר. במקרים בהם ניתן לספק רהיטים לבית הלקוח רק בעזרת עגורן, עלות שכירת מנוף ישולם על ידי הלקוח. בבניינים בהם אין מעלית, לקוחות מעל הקומה השלישית ישלמו על קומה נוספת.

זמן ההספקה תוך 14 ימי עסקים, לגבי הרכבת המוצר ניתן לפנות לנציג שירות דרך מספר הטלפון או דרך המייל. 

5. אחריות לרהיטים

החברה אחראית על הריהוט שנמסר לה או על נציגיה בתוך 12 חודשים. רק מהמועד בו נמסרה לבית הלקוח, יחד עם חשבונית המס או טופס ההזמנה המאשר את רכישתו מהחברה. חתימת הלקוח על חשבונית ביום קבלת הריהוט פירושה הסכמתם לכך שהם קיבלו את הרהיטים במלואם. החברה אינה אחראית אם הריהוט שימש למטרות אחרות. הערבות תינתן לריהוט הממוקם בכתובת המצוינת בטופס ההזמנה.

הלקוחות ישאו את עלות הובלת הרהיטים למחסני החברה לתיקון. החברה פועלת לפי שיקול דעתה ביחס לבקשה להחלפה או לתיקון של ריהוט עקב פגמים שהתגלו במהלך תקופת האחריות. האחריות אינה כוללת: נזק עקב שימוש לא נכון, חתכים, שברי משברים הנגרמים על ידי רשלנות. ניקוי לא תקין של הבד אינו בהתאם להוראות היצרן. תפרים שנקרעו עקב מתיחות העור, ועור סדוק כתוצאה מחשיפה מוגזמת לשמש.

6. סודיות

חנות PATRIS לא תעביר מידע מזהה אודותיך לצדדים שלישיים, למעט לחברות כרטיסי אשראי.

במהלך תהליך הרכישה, מסופקים פרטי הלקוח וכן מידע על תשלומים עבור ביצוע ההזמנה. פרטי התשלום יסופקו בטלפון או באמצעות רכישה באתר או ישירות עם צוות האתר. צוות האתר מתחייב בכל עת להבטיח את סודיות ושימור הפרטים של עסקת הלקוח אשר לא ישמשו לכל מטרה מלבד האמצעים לרכישת הלקוח המבוקש על מנת לספק נתונים אלה. מידע על תשלומים לא נשמר במערכת האתר.


קנייה נעימה בחנות PATRIS